MODALITATEA DE LIVRARE
Pentru siguranta unui serviciu de calitate am optat pentru livrarea exclusiva printr-o companie de curierat rapid. Livrarile vor fi facute de catre Fan Curier sau Sameday, putand opta pentru a primi produsele comandate la orice adresa din Romania.
Produsele vor fi disponibile pentru ridicare pe o perioadă de 3 zile , calculată din momentul expedierii către dvs. a e-mailului care menționează că acestea sunt pregătite și puteți să le ridicați. După această perioadă, comanda dvs. este anulată și produsele nu vor mai fi disponibile.
LIVRAM LA ADRESE UNDE LOCUIESC MAI MULTI PROPRIETARI?
În cazul în care se va face o livrare la o adresă cu mai mulți locatari, dvs. ați luat la cunoștință faptul că serviciul de livrare a comenzii oferit de Carpat Sport se efectuează la o adresă cu mai mulți locatari menționată în Comanda dvs., însemnând că o livrare poate fi primită de un terț.
Livrările către anumite zone care nu sunt ușor accesibile (cum ar fi regiuni muntoase la mare altitudine, etc) se vor face la cel mai apropiat oraș. După aceea, dvs. sunteți responsabil de aranjarea livrării la locul exact în care vă aflați. Acest serviciu poate fi supus unei taxe suplimentare, care nu va fi plătită de către Carpat Sport.
TIMPUL DE LIVRARE
Timpul de livrare standard este de 48 ore pentru zilele lucratoare si decurge din momentul în care produsele comandate sunt expediate din depozitele noastre. Veți primi un e-mail în care vi se confirmă expedierea comenzii dvs. Termenul de livrare poate suferi intarzieri, datorate companiei de curierat sau a unor conditii meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere.
CE SE INTAMPLA DACA NU SUNT ACASA ATUNCI CAND SE LIVREAZA COMANDA ?
Dacă sunteți în imposibilitatea de a primi articolele livrate, veți fi contactat de către reprezentantul curierului pentru cel mult două încercări de livrare, într-un interval de 5 zile. Ulterior, coletul va fi returnat catre Carpat Sport.
VERIFICATI COLETELE LA PRIMIRE ! !
În ceea ce privește primirea coletelor, Carpat Sport sfătuiește Clienții să verifice starea aparentă a coletelor la livrare. În cazul unei probleme (ambalaj deteriorat sau care lipsește) dvs.:
- trebuie sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti, in prezenta curierului, iar in cazul constatarii unor nereguli sa solicitati intomirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
- trebuie să descrieți starea coletului refuzat în detaliu pe nota de livrare/AWB;
- trebuie să aveți semnătura operatorului de transport pe nota de livrare/AWB;
În situația în care livrarea nu este conformă cu Comanda dvs. Carpat Sport vă va trimite produsele lipsă/deteriorate în cel mai scurt timp posibil sau vă va rambursa, în funcție de alegerea dvs.
Livrarea produselor se va face la intrarea în incinta dvs. (apartament, curte, cladire de birouri, etc.). Reprezentantul curierului nu are obligația de a desface/monta/amplasa produsele în diverse locuri din incinta dvs.
In unele cazuri ( oferte speciale ) Carpat Sport pune la dispozitia clientilor in mod gratuit serviciul "Verificare Colet". Serviciul este semnalizat printr-un banner promo in sectiunea bannere a site-ului, Acest serviciu gratuit va permite ca timp de 5 minute sa verificati in prezenta curierului integritatea produsului primit. Orice reclamatii ulterioare privind anumite deteriorari ale produsului cauzate de transport ( zgarieturi, indoituri, rupturi ) sau componente lipsa in colet sunt nule.
C OSTUL LIVRARII
Costul standard al livrarii este de 30 lei. Uneori poate fi diferit in functie de greutatea / volumetria produselor, de localitatea de destinatie sau de compania de curierat prin care se face livrarea. Costul transportului este afisat in pagina de comanda, separat de costul produsului.