12. GARANTIE SI SERVICII POSTVANZARE
Articolul este deteriorat sau defect
12.1. Fără a aduce atingere garanției de vânzări care acoperă anumite produse vândute pe Website, onform Certificatului de Garanție. Carpat Sport e obligată să ofere garanție legală împotriva defectelor cât și garanție împotriva defectelor ascunse în conformitate cu legislația în vigoare, pentru toate produse vândute pe Website.
12.2. Anumite produse vândute pe Website sunt acoperite de o garanție specifică. Pentru detalii consultați Certificatului de Garanție atasat in josul articolului. Va rugam sa il cititi cu atentie pentru o informare corecta privind conditiile de oferire a garantiei.
12.3. Cu toate acestea, această garanție nu acoperă problemele cauzate de uzura normală, neglijență, deteriorări sau utilizarea necorespunzătoare a articolului de către dumneavoastră, conform Certificatului de Garanție. Carpat Sport atrage atenția asupra defectelor și problemelor care pot fi cauzate de montarea, reglarea, utilizarea sau manipularea incorectă a produselor.
Cum îmi pot repara produsele defecte în perioada de garanție?
12.4. În cazul unei defecțiuni în perioada de garanție, contactați-ne pe comenzi@carpatsport.ro sau la telefon 0372 394 894.
12.5. În cazul în care defectul este cauzat de producătorul produsului, costurile de expediere / de transport vor fi suportate de Carpat Sport, dacă folosiți metoda de retur oferită de către Carpat Sport.
12.6. Odată ce articolul a fost analizat de către Carpat Sport, care va verifica în special dacă acesta este acoperit de garanția de vânzare, articolul va fi reparat sau înlocuit. În cazul în care cauza problemei este acoperită de garanția de vânzăre și articolul nu poate fi reparat și nici înlocuit cu un articol identic sau echivalent, veți fi rambursați. În orice caz, în cazul în care problema este acoperită de garanția de vânzare, Carpat Sport vă va oferi cea mai potrivită soluție (înlocuirea părții defecte, înlocuirea articolului sau emiterea rambursării).
12.7. În cazul în care un produs este returnat fără un motiv întemeiat sau dacă nu ați citit și urmat instrucțiunile oferite pe Certificatul de Garantie oferit odată cu produsul, returnarea va fi considerată neconformă și prelucrată ca atare.
12.8. Puteți alege o altă metodă de returnare a articolul dvs., diferită de cea oferită de către Carpat Sport. De asemenea, puteți alege să încheiați o asigurare pentru pierderea, furtul sau distrugerea coletului dumneavoastră. Carpat Sport nu acoperă nici una din aceste cheltuieli și nu va fi răspunzător în cazul în care coletul dumneavoastră se pierde in timpul livrarii.
12.9. În cele din urmă, sunteți responsabil pentru ambalarea articolulului dvs., astfel încât să nu existe nici un risc de deteriorare pe durata transportului.